καλή χρονιά

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

καλωσορίζουμε την άνοιξη

                                      Η αμυγδαλιά

           Γεια σας!Είμαι μια ψηλόλιγνη πανέμορφη κυρά.Είμαι η πασίγνωστη αμυγδαλιά.Βρίσκομαι σε μια τεράστια αυλή που οι άνθρωποι την αποκαλούν <<περιβόλι>>Γύρω μου υπάρχουν διάφορα άλλα δέντρα όπως συκιές,ελιές,πορτοκαλιές, βερυκοκιές ,μηλιές κ.τ.λ.Μιας και είμαι πολύ ξακουστή επειδή φέρνω την άνοιξη,μεγάλωσα σε αυτή εδώ τη γη -περιβόλι- και το θυμάμαι αυτό πάρα πολύ καλά.Επίσης η βροχή με τρέφει, με δροσίζει και πάντα μου κάνει ένα κρύο ντουζ ενώ ο ήλιος με βοηθά να αναπτυχθώ αλλά και με ζεσταίνει με το ντουζ μου! Κι ο αγρότης......αχ! ο αγρότης....κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για μένα!!
           Έχω έναν πολύ σπάνιο μικρό καρπό! Τον καρπό μου όσοι τον δοκιμάζουν ξετρελαίνονται.Τα κλαδιά μου όμως έχουν κάτι το ιδιαίτερο.Πάνω τους βρίσκονται ροζ και άσπρα άνθη που στολίζουν τα'' μακριά μαλλιά μου''.Ο κορμός  μου δε είναι λεπτός.Τα φύλλα μου  όμως είναι πολύ μικρά και καταπράσινα και φυσικά είναι η πράσινη φορεσιά μου.!
            Οι άνθρωποι λένε ότι είμαι το ομορφότερο δεντρο του κόσμου.Επίσης κάθονται δίπλα στον κορμό μου και με ζωγραφίζουν σ'ενα χαρτί ενώ ακόμα πολλοί τρώνε τα αμυγδαλάκια μου.
            Είμαι περήφανη που είμαι ένα πάρα πολύ όμορφο δέντρο και χαίρομαι που με συμπαθούν όλοι!Επίσης μ'αρέσουν απίστευτα οι ζωγραφιές των παιδιών και θα ήθελα να με γνωρίσουν καλύτερα.!!!
               Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου